Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

NIP: 5170361395, REGON: 180934148
EkoGłog Sp. z o.o. Aktualności
Woda i ścieki
Jak poprawnie podać stan wodomierza

Wskazania wodomierzy głównych oraz wodomierzy będących własnością Odbiorcy Usług można zgłaszać :

Od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 15.00

 

  1. Osobiście w głównym biurze EkoGłog w Głogowie Małopolskim przy ul. Towarowej 4a (pokój nr1 "Umowy I Faktury)
     
  2. Pod numerem telefonu 17-85-17-485 (numer wewnętrzny 1)
     
  3. Internetowo poprzez zakładkę "PODAJ STAN WODOMIERZA"

 

Ilość pełnych metrów sześciennych zużytej wody jest oznaczona kolorem czarnym, natomiast cyfry w kolorze czerwonym oznaczają wartości dziesiętne, setne i tysięczne (ilość litrów).

 

W związku z powyższym podając wskazanie wodomierza należy podawać wyłącznie cyfry czarne, oznaczające pełne metry sześcienne, natomiast czerwonych nie podajemy.

 

 

  • Gdzie znaleźć nr. klienta?

  • Gdzie znaleźć nr. wodomierza?

2013 © ekoGłog Sp. z o.o. Przeglądanie strony oznacza akceptację polityki prywatności. Realizacja: Zdzislowicz.pl - Serwisy internetowe Rzeszów
Facebook widget